NebahatBoncuk hiç üzülmeyin benimde erken doğum riskim var sağlıklı olsun yeterki kilo hemencik alıyorlar ne anneler var bebeği kilolu doğuyor fakat bebek sağlıksız olduğu için doğum sonrası sürekli doktorlara gidiyorlar siz kiloyu dert etmeyin kuvezden sonra en fazla bir iki haftada ideal durumda anneye veriyorlar tabi bu dediğim kilo için geçerli rabbim başka dert vermesin bebişler zamanında gelsin 🌸