Merve2334 Arkadaşlar 11+3 günlük hamileyim karnım iki gündür şişti bu gaz mı acaba yoksa gebelikten dolayı mı 🌸
Minnakkkk Merve2334 ilk hamileliğimde 20 haftalıktım hiç biley yoktu hatta hiç olmadığı kadar dümdüzdü 🙈 şu an 23+5 im baya baya büyüdü 15 ten sonra çok net belirginleşmeye başlamıştı
Mavi87 Merve2334 gebelik olabilir. Gaz şişkinliği olup olmadığını sabah anlarsınız. Sabah kalkıncada şişkinliğiniz varsa hamile göbeğidir 😊
hanimhanimcik bende 12 haftalarda göbüşüm biraz çıkmaya başlamıştı şimdi 14 haftalığım görenler hamile olduğun belli oluyor artık dediler
Ddmbcglu Merve2334 kişiden kişiye değişiyor o canım bence benımde 12 basladı cok zayıf oldugum ıcın belkide.25 haftalıgız hala göbekten baska bısey yok göbegi görmeyen anlamıyor hamile oldugumu 😂
Ddmbcglu Merve2334 11haftalıkmıssın ama büyümeye baslamıs olabilir ☺️ Eğer karnında gün gün kücülme büyüme oluyorsa ozaman gazdır anlarsın zaten 😂
Eryener93 Merve2334 gazdır bence, 16.haftadayız şuan normal kilom ile hamilelik karnımın farklılığı belli olmaya başladı
Eryener93 Merve2334 inşallah almamışşındır🙈 ben her ay başına 1 kilo olarak gidiyor şuan😂 en büyük temennim inşallah her ay 1 kilo olsun, yoksa çatır çatır şişicem😂😂
Min_demirkol Merve2334 12. Haftada erkek dedi, geçen gün rahatsızlanıp başka doktora göründüm oda kıza benzetti. haftaya kontrolümde tekrar bakacak cinsiyete ☺️