Kızlar bugün Dr. kontrolüm vardı normalde 30+0 ama ultrasonda 31+5 haftalık gözüküyor kilosu 1782 plasentada kireçlenme olduğunu söyledi doktorum 10 gün sonra tekrar kontrolüm var böyle bir durumla karşılaşan var mı varsa tavsiyelerini öğrenmek istiyorum