Merhaba kızlar birşey sormak istiyorum 5 haftalık hamileyken iki kez akıntımın içinde çok çok az kan pıhtısı görmüştüm kan sulandırıcı iğne de kullanıyorum ebe onunda yapabileceğini söylemişti sadece peçete ile kurulanırken gördüm çünkü şu an 9+2 deyim peçete ile kurulanırken tekrardan 2 kez akıntımın içinde pıhtı gördüm bu şekilde gören veya yaşayan var mı