Asyachngr Kızlar sekizinci haftamdayım kanamam var iğne kullanıyorum limon düşüğe sebep diye duymuştum ev yapımı limonata içmemde sakınca var mı
Nry0682 Asyachngr ben ilk haftalar canım asırı limon istiyodu direk limonu kemirerek yiyodum.Simdi 15 haftayız tansıyonum icin yarım limon sıkıp sulandırıp iciyorum.Limonatanın düsüge neden oldugunu hic duymadım.
Rabiakru Asyachngr ben ilk haftalarımda deli gibi limon tuzlayıp yiyordum sadece kan sulandırdığını duydum ama düşük için bişey duymadım şuan 17. Haftamdayım allaha şükür
Melih_funda Limon düşüğe sebep olmaz sadece herşeyin fazlası zarar olduğu gibi limon da fazla yerseniz siz de zayıflarsınız bebeğinizde extra bir zararı yok tek sıkıntı gelişim ile alakalı olması her gece 1 tane limon tuzlayıp yerim çok şükür 14 haftalığız 🥰🥰
Ebrliii Asyachngr canım bende kan sulandırıcı iğne kullanıyorum şuan 10. Haftamdayım akıntı içinde kan pıhtısı gibi leke gördüm sadece peçete ile kurulanırken farkettm şeninde mi öyleydi
Znrr Asyachngr utanmasam tatlının üstüne limon sıkıp yerim öyle bir limon düşkünlüğüm var 17 haftalığız çok şükür bir kere kanamam bile olmadı.