Merhaba hanımlar, Sancaktepe Bölge Hastanesi’ne gidiyorum, Dr. Mine Tüzel hanıma. İki kez gittim ikisinde de memnun kaldım ama devam edip etmeme konusunda kararsız kaldım. Bölge Hastanesi’nde doğum yapan var mı? Ebeler hemşireler nasıl ? Doğum konusunda tecrübelilee mi?