Rahimeduru Kızlar merhaba, 5.5 aylık hamileyim. Erkek bebek bekliyoruz Allah’ın izni ile. Bebeğime isim bulamıyorum çok kararsızım. Lütfen yardımcı olurmusunuz 🙏
Muratnannesi Rahimeduru ben Allah a hep gönlümün muradını ver die dua ediyordum hamile kalmak istiodum allah bana bir erkek bebek nasip etti adı murat oldu. Çünkü gönlümğn muradı oydu ☺️
N-h-e123 Rahimeduru dini bir isim düşünüyorsanız ablamı güzel olsun diye instagramda sadece bu konu üzerine bir sayfa önerebilir
Gul716 Rahimeduru öncelikle Hayırlı olsun kuzum Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeğinizi🙏🏻 Bizim ilk çocuğumuz erkek ve iki isim koymak istedik adı Arda Deniz 🧿🧒🏼oldu şu anda da prensesimizi bekliyoruz hayırlısıyla 🤲🏻💗
Rahimeduru Gul716 teşekkür ederim. Sizinde hayırlı olsun. Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻