Aysekilic Canım senin değerlerin de normal orada da düşük risk yazıyor zaten ☺️ Doktorun da mutlaka bilgi vermiştir ama bir de ek olarak bu alıntıyla sen de anlayabilirsin; ''1:10 ila 1: 250 oranı, yüksek riskli ve pozitif olarak adlandırılır. 1: 1000 veya daha yüksek bir oran, düşük bir risk oluşturan negatif sonuca işaret eder. Nukal saydamlık değeri ise ikili tarama testi ile birleştirildiğinde doğruluk oranı %80′e dek yükselir. 3,5 mm’den daha düşük NT değeri normal kabul edilir. '' Değerlerin 1:1000 üstü senin 😇❤️ Sağlıkla kavuş bebeğine 🌱