Ben 32+3 üm ama bebegım bugun kontrolde 34 haftayla uyumlu cıktı sağ böbregımde genısleme var 41 cm olmus bebek 2300 gr 45 cm olmus doktorum 37-38 hafta gibi böbregının durumuna göre ya sunıyle normal baslatırız yada sezeryanla alırız dedi bu durumu yada buna benzer durum yaşayanlar var mı?