Meltem123 Kızlar 19 haftaligim doktor cuma.gunune detaylı ultrason dedi sizce haftası erken mi kaçıncı haftada yaptirdiniz
Sedaekici NilglKzlcanUzyn valla ben 10. Haftamda öğrenmiştim zaten😁 ama detaylıdaki doktorda söyledi cinsiyeti
NilglKzlcanUzyn Sedaekici 10 haftamı :) çok şanslıymışsın biz 17 haftayı bitiriyoz hala öğrenemedik 😅😅
EdaKnayenkartal Bizde 21+4 falandı galıba yaptırdıgımzda bizim zaten 12. Hafta cinsiyet sölemişti doktor detaylıda kesinleşti 🤰🏼😋
tuanis35 Meltem123 ben 18+4 de mecburen acil şekilde girmiştim. Bebis 5 günde önden gidiyordu. Her şeyine baktı bir problem olmadı. Sizin benim gibi acil durumunuz yoksa 20 yi bekleyebilirsiniz tek sebebi bence daha da büyümüş olur daha net görürsünüz 😍
Ozlemyilmaz Meltem123 bende dün yaptırdım 21.haftam çok memnun kaldım doktor baya inceledi herşeyiyle gösterdi