16+5 haftalık hamileyim bekarken de göbek deliğim de akıntı vardı doktor ilaç yazmıştı bir süre kullandım ama evlenince bırakmıştım şimdi yine başlamış afedersiniz deliğin içi pis oluyo ve aşırı derece de koku var acaba bu akıntı bebeğime zarar verirmi