Kızlar selam, 2019 eylül ayında işten ayrılmam sebebiyle kyk borcumu erteletme talebinde bulunmuştum işsizlik sebebiyle. Hala daha borç erteleme talebi var diyor yıl olmuş 2021 sonuçlanmamış. Yani iki gün sonra bana borç falan çıkarırlar mı haciz vs? Çünkü çalışmıyorum 1 buçuk senedir ve şuanda da malum bebiş hazırlıkları pandemi vs. En fazla ne kadar erteleniyor bunlar bilgisi olan var mı ya?