Kızlar benim bebeğim 3 hafta önde gidiyor normalde 36 haftalık olmalıyken ultrason da 38+6 gösteriyor doktorum normalde senin doğum yapmış olman lazımdı ama yinede 2 hafta beklemeliyiz şimdi sezeryana alırsam olurki kuveste kalır dedi bel ağrılarım başladı birde regl ağrısı gibi ağrılarım normal çünkü doğum yapacak gibi oldun dedi eğer ki suyun gelirse yada kanama akıntı gibi şeylerin olursa gelmek istediğinin belirtisi olur o zaman doğum olur yoksa Nisan sonu dedi var mı böyle bir durum yaşayıp doğum yapan bana bilgi verseniz ilk gebeliğim bu benim 😌