Berivan35 benım doktorumda sadece kılosunu soyler ıyı der yanı hersy yplunda normal acısından
oenmlı olan o zaten ınt de kı kılo aralıklarına ınanmıyorum pek o yuzden bakmam
ama doktrunuz ıyı kotu demedyse bıle okuduklarmz kadaryla normal bence kılosu😇