irorkay Kızlar bebeklerinize aldığınız kıyafetleri vs nerede muhafaza ediyorsunuz? Ben yıkamadan dolaba koymak istemedim. Bavula koydum şimdilik yanlış mı yaptım?
Kimkibu irorkay ben paketleriyle dolabına koymustum sonra yıkayacagım gün dolabıda bir güzel sildim mis gibi kıyafetleri yıkadım ütüledim kıoydum ortalıkta kalacagına paketlerle dolaba koymıstum
Eminikk53 irorkay aynen aynen yapıp kaldırmak lazım ortadan. Bari sonradan onlarla uğraşmayız 😊 daha buzluğa biseyler yapıp atılacak 😊
irorkay Zehraaa98 çok güzel maşallah bir şry soracağım biberonları ne şekilde yıkadınız? Kaynar suya attıysanız eğer uçlarına bir şry olmadı değil mi?
Dilek0809 irorkay zaten yıkanacak hepsi ben de hurçlara koydum şimdilik bazıları paketlerinde hatta etiketleri de duruyor yani bence şu an nerde durduğunun bir önemi yok
Zehraaa98 irorkay henüz yıkanmadı 🤭 ben green clean bıberon temızlyeıcısı aldım onunla yıkamayı düşünüyorum
Gamze-34 22 haftalık hamıleyım e bebekte gülen yüz die ındırım vardı vala baya bısey aldım nevresım takımı bıle 44 tl ye düşmüştü yenı doğan takım set 30 tl 40 tl bnde aldım ama doğru mu yaptım bılmıorum szde bakın yarın son gün
Zehraaa98 irorkay benımde ılk gebelıgım hıcbır bılgım yok🤭ama elımde yıkayıp kurulıcam kaynatmaya gerek yok dedi doktorum