Ikrnur https://resimyukle.io/r/rvQZqAA4IA bugun nts ye girdim hafıf kasılma vardı zaten nts de doktor açıklığa baktıralım dedi ve ebe baktı açılman yok kanama suyun gelirse gel dedi lekelenmen olabilir dedi ve şuan sürekli lekelenmem geliyo ve açıklık tan sonra belim kasıklarım daha cok agırmaya başladı şuan aynı hasta olacakmış gibi agrılarım var acaba açıklığa baktı die mi bu şekilde açıklıgına batırıp doğumu tetıklenen var mı acaba?
Balbocegi_ Ikrnur bazen muayene tetikleyebiliyor kişileri kasilmalarinizi agrinizi bir dakika tutmaniz gerek