Gecen sene şubattan beri işe gittim temaslilarla ayni yerde çalıştım 2 defa test yaptırdım Allah affetsin hep bizi teğet geçti dedim demez olaydım. Bugün teslim pozitif çıktığını öğrendim. Yani bu zamana kadar gezip tatile gidip çalışıp olmayıp 3 haftadır bi yere çıkmadan pozitif olmama Üzüldüm. Vardır bunda da bi hayır izole süremiz başladı 🤧
Bu süreçte size neler iyi geldi kizlar ?