Kızlar merhaba. Bugün detaylı ultrasona girdim bütün ölçümleri iyi bir sorun çıkmadı ama doktor boynunda bir tur kordon var dedi. Doğuma kadar açılabilir de dedi. Çok sıkıntı değil ama doğumda nst ile sürekli kontrol edilsin solunumu düşerse sezaryen gerekebilir dedi. Çok olumsuz bir şey söylemedi ama ister istemez korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı?