Ciara93 Kızlar merhaba, nasılız bugün ? Ben pek iyi hissetmiyorum, ama her hissettiğim değişiklikte de doktora gitmek istemiyorum. Hatta böyle yazanlara fazla ehvam yaptıklarını düşünüp kızıyordum normalde 😂 ama kasıklarımda son iki gündür hiç geçmeyen bi ağrı var. Sancı vs değil, adet döneminde hissettiğimiz ağrı gibi. Bu arada ikinci gebeliğim Doğum sanıcı ve belirtilerini biliyorum ama bu hissi hiç yaşamamıştım. Böyle bi şikayetle doktora giden oldu mu ve sonucu neydi yaşayan Bilgi verebilir mi ?
Nuuurrr Ciara93 3 gündür öyle bi ağrkım var bugun gittim rahim kısallmış bol bol dinlen ayaklarını yukarda tut dedi
beyzanur06 bendede oluyor ama cok önemsemiyorum dinlenince geciyor ama aşırı halsizlik var hic bi is yapmak istemiyorum içimden gelmiyor kendime kahvaltı hazrlamak bile iskence gibi geliyor bazen sadece bendemi boyle acaba 😏
Anelia 2. Gebeliklerde yalancı sancı daha çok oluyormuş. 34. Haftamdan beri ben de ara ara yaşıyorum bu sancıları. 39.5 oldum hala doğum olmadı. Erken gitmeni gerektirmiyor bence