Samyelisrvn Öncelikle kesinlikle telaş yapmamanız gerek. Pozitif olun. Hamilelikte daha kolay geçiyor demişti bana hemşire. Grip gibi geçiyor. Beslenmenize dikkat edin bol sıvı almaya çalışın. Ben de corona geçiren hamile arkadaşlarımla bu dönemde konuştum. Onlar geçirip doğum yaptılar çok sağlıklı çocukları var. O yüzden üzülmeyin. 😊