Hiraa Kızlar ogluşum olacak nasipse bana erkek ismi önerir misiniz yada ogluşunuzun ismi ne olacak 🥰🥰🌺
Buseseyma Hiraa Pasamin ismi Ibrahım olacak kayinbabam rahmetli oldu dedesinin ismi . Ama Selim ismi Asaf ismi de çok güzel
dondurmalibebegim Kayra Karan Kerem ama bunlardan hariç 2 gündür Asil ismine takıldım çok hoş 💙 gel gelelim eşime beğendiremedim takmış Yağıza 👿
Hiraa dondurmalibebegim canım bende yagız kaan dusundum ama asırı begendıgım ısım olursa degıstırıcem ondan onerı almak ıstedım yagız da cok guzel bence