Gulsen4224 gülşenim kimse yorumumu görüp de linçlemesin,geçen hafta 11 ken artıp herkes erkeğe benzetti sen de erkek demiştin,bugün attım kıza benzettiler,açıkçası ben senin yorumunu bekliyordum sana da ayrı bi ısınıyorum,tabi ki evlat sağlıklı olması önceliğimiz,ama hamileliğim çok berbat geçiyor serumlarla geçiyor ç,bi kızım var sezeryan bide Buda sezeryan olacak kendimi de erkeğe hazırladım açıkçası doktor 15 gün sonra açıklarım dedi instagramdan bi sayfaya sordum kıza benzetti,sen çok yoğunsun diye dönemezsin diye düşündüm 💕💕💕