Ndkgkdkkf erken değil canım ikisi de kaset. Bak foto atayım
https://resimyukle.io/r/07WcyDxyqS
Bak en üstteki cuma, 2. Si Cumartesi. Koyulaşmış diye sevinmiştim. En sondaki bugün. Öylesine yapim dedim çünkü bugün regl günüm, ilkinden bile silik çıktı. Çok üzgünüm. Doktor tanıdığım var bunlara takılma kan önemli dedi. Kan verdim yarın çıkıyor😢 belim regl olacak gibi ağrıyor çok fenayım. Korkuyorım. Bilmiyorum allak bullak oldum. Regl olcaksam da olayım bitsin bu belirsizlik gerçekten öyle yoruldumki😰😰