Arkadaşlar anne yanı beşik arıyorum da tam mantığını çözemedim yani bizim yatağımız 120 cm yerden bebeğinkinde yerden yükseklik 60 cm diyor mesela çocuk aşağıda kalıyor kaliteli markalarınkine de baktım neye göre alınıyor bu tam anlayamadım bilen biri yardımcı olabilir mi