Ilkgozagrimiz 21+4 gunluk hamileuim onceki youn bir carpintim vardi nabzim 130lari buldu sonra hastaneye gittik orda ekg cektiler 124 cikti yuksek oldugunu ancak hamile oldugum icin bisey yapamayacaklarini soylediler suanda yund carpintim var benim gibi olan var mi acaba ne yapmaliyim sizce
Ilkgozagrimiz Degilmis gebelikte yuksekmis tansiyonumda dustugu icin zorluyo beni kuzeniminde oyleyfi onun yatisini yaptilar