elifnurrrr hiç korkma canım yeni karantinadan çıktık bizde eşimle ikimizde de pozitifdi . Sadece arayıp ne şikayetiniz ne belirtiniz var diye soruyorlar . Kendi doktorumla iletişime geçtim o da sadece bana çok yüksek ateş olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz dedi . Bu dönemde Bol kivi , su tüketmeye çalıştım , arada soğan sarımsak yedim . Kemik suyu tükettim çok şükür ateş gibi bir problem olmadan atlattık 🙏🏻 Sadece şimdi tat koku yok