Oznur_parlakk Kızlar 35 haftalık oldukk ve bugün Dr a gittik, boyu 48 cm dediler, uzun olacak diyorlar doğru mu acaba yoksa normal mi😅😍
Momylinda Oznur_parlakk benimde 47 cm di o haftada yarın gidicem 37 oldm bakalım kaç cm ama bence normal
Asyakuzusu Oznur_parlakk Benim 33.haftada 47 di. Hayırlısı bakalım😁 50 üzeri doğanlar uzun olur diyorlar ama🙄
ysfali06 Oznur_parlakk ultrason ölçüleri yanıltıcı olabiliyor benimde hep boyu 3 hafta önde çıkıyordu. Hatta Bi ara sırayla ölçüsü 50 53 52 çıktı. Önce uzun snra kısa çıktı. En son 52 çıkmıştı ertesi hafta doğum yaptım 51 cm doğdu. Bnde oğlum uzun olacak diye selvi boylum diye seviyordum 😅😅😅 sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil 🌸
Sevinc24 Asyakuzusu o çok da belli olmuyor 48 cm doğan kızım şu anda sağlık ocağındaki ölçümlerde yüzde 90 ın içinde yaşıtlarına göre uzun bilmiyorum 38+4 doğmuştu erken olduğu için mi belki 40 a kadar dursa uzardı🤷♀️
Asyakuzusu Sevinc24 Valla bende bilmiyorum canım. Zaten emin olmadan yazdım. Amann ya sağlıkları olsunda gerisi boş bence
Kayasbht Oznur_parlakk bu gün benim doktorum dedi ki boyunu hiçbir ultrason cihazı ölçmez doktorlar tahmini söylüyor haftasına göre karesini alıyor felan bir şeyler söyledi ne kadar doğru bilmiyorum artık 😃
Kayasbht Oznur_parlakk bana da mantıklı geldi kilosu icin göbek cevresinin ölçüsünden bakıyorlar ama boyun hepsini ölçmek o pozisyonu yakalamak kolay olmayabilir 😊
Gull_94 Bana boyunu ıkı hamılelıgmde de soylemedı doktrlar hıc suana kadr boyuyla ılgılı konusmadı sadce ekılosunu soyler dogum dakı boyuylada alakası oldgunu sanmıyorm tabı genetık olarak anne baba uzunsa ytkın olablır ama uzun boylu dıgup sonrasında oyle olmuyolar gorduklerım saglıkla gelsınlerde zaten hepsı tahmın 😇
aselsura123 Oznur_parlakk 32 haftalıkken 46 cmdi oğlum 37 haftalıkken 52cm olmuş 😆 haftaya doğum nasip olursa 😇 doktor uzun falan demedi
Ozlemzeynep Oznur_parlakk 34+3 de gitmiştim 49 cm demişti doktorum 37+3 de gittiğim de de 49 cm dedi 🤷♀️ Bana de boyu uzun olcak diyolardı 😂