@1#14479236 Allah aşkına hepsi para tuzağı gibi geliyor bana bebekte sorun olsa ve bunu tedavi edebilseler tamam bana da doktorum sordu anlattı hiçbirini kabul etmedim detaylıyı da böyle olacağını bilsem girmezdim ikinci gebeliğimde hiçbirini yaptırmayacağım ki sizde benim gibi aldırmam diyorsunuz rabbim bize neyi nasip ederse o benimde düşüncem böyle şimdi dört beş aylık öğrensek ki problem var geri kalan aylarda hep düşünüp mutsuz olup üzülüp bebeği de üzeceğiz ne gerek var buna yine sizin kararınız tabiki