Mervekara Merhaba kızlar ben mayıs ayında yasmin kullandım bitti 20 sinde adet oldum bi daha kullanmadım hala adet olmadım hapın adeti düzenlemesi gerekmiyomu benim tam tersi geciktirdi aynı sorunu yaşayan oldu mu daha önce?
sudamlasi Mervekara ilk başlarda düzensizlik yapıyo daha sonra düzene sokuyo bende de ara kanama yapmıştı üç ay boyunca
SevilaySemerci Bu doğum kontrol haplarını kendi başınıza içip bırakamazsınız yalnız.düzenli kullanın bende yazz diye ilaç kullanmıştım ve doktorum en az yan etkisi olan ilaç bu demişti bana ve adetimi düzenledi.ama düzenli kullanmalısınız.
Mervekara SevilaySemerci bana doktor bi kutu verdi ondan sonra düzelmezse tekrar gelirsin dedi ama hiç bu kadar gecikmemişti yan etkisi mi acaba
Kubra_dmrr Ben gecen sene mayıs ayında kullanıyordum düzenli olarak 3 ay kullandım birkaç gün gecikme oluyordu ama normalde hep adet olduğum günün bir günü sonrası oluyordum. Arada yapabilir. İlacı bıraktıktan 4 5 ay sonra hamile kaldım