Ylnzkus12 Kızlar adetime 13 gün var bugün beyaz akıntım gelmeye basladi kokusuz süt kıvamında nedendir acaba bilen varmı
HasretYildirim Ylnzkus12 Normal bir akıntı da olabilir, hamilelik belirtisi de olabilir. Benimde olmuştu hamileliğimi öğrenmeden önce, 1-2 hafta sonrada öğrendim. Kesin olarak adetiniz geçtikten sonra test yaparsanız belli olabilir.