Kumi Canım bende kullanmadım ama cok araştırdım Allah Kısmet ederse ben de doğumumda kullanıcam. Sancıların başladığında suya koyucakmıssın sonra Meryem suresi,Felak,nas, Ayetel Kürsi böle dualar okuyacakmıssın . Doğuma giderken de bi kaç yudum içmen gerekıomus. İnanırsan bencede olur. Ama dogumdan hemen sonra cıkartman gerekiyor kanaman durmazmıs. Bu kadar biliyorum ben