Senay1 Ben diyetisyenle başladım canım ,6 haftaligim.Tam buğday ekmeği tüketiyorum yemeklerimde 1-2 tatlı kaşığı yağ kullaniyorum.Badem yiyorum o kalan yağı onla karşılıyorum günde 3 ana öğün 4 saat arayla yiyorum ana ogunden 2 saat sonra ara öğün yiyorum ara öğünlerde elma armut yanına ceviz yada elma kefir light süt gibi tüketiyorum ama tabağını meyveyle doldurmuyorum sırf şeker dogalda olsa ya elma ya armut yiyorum 2 sinide yiceksem yarım ysrim tüketiyorum.Yemeklerimde 8-9 yemek kaşığı oluyor sebze ve tahıl et balık urunlerinde 3-4 köfte kadar tüketiyorum tavukta o büyüklükte oluyor balıkta .yanına salata ve 4-5 kaşık yoğurt yiyorum dengelemeye çalışıyorum pilav 3-4 kaşık yiyorum ama pilav yersem ekmek yemiyorum.Diyetisyenle iyi oluyor ayda 1 kg alırsın dedi 4.aydan itibaren diyetle giderek.Kesinlikle şeker hamur işi yasak zaten bebeğe faydası asla yok 2.gebeligim ilkinde yemiştim ama bin pişman oldum🤦