Esbebeginannesi Kizlar selam. Göğüs ucunda yara olmamasi icin dogumdan ne kadar sure once krem kullanmaya baslamak lazim. Önerdiğiniz bir göğüs ucu krem markasi var mi. Gumus göğüs kapakları ne icin kullanilir bi etkisi var mi.
Balbocegi_ Esbebeginannesi ben lansinoh kullandim 37 haftada masaj yaparak baslaniliyor saglik ocsgim dedi
Balbocegi_ tgba22 makyaj mahzemeleri macun sampuan gibi seylerdede var canim lanolin iceriyo krem evet silinmiyor
tgba22 Balbocegi_ evet ya direkt emzirilince sıkıntılı diye düsündüm lansinohun badgern falan dogal var