ilyesta Arkadaşlar bugün 2 markete gittim yürürken bişey yok ama kasada sıra beklerken 2 markettede sıcak bastı başım döndü çok kötü oldum. En fazla 5 dk ayakta durmusumdur. 17 haftalık hamileyim. Vitamin eksikliğinden falan mıdır bu
Songulll123 ilyesta bende öyle oluyorum markete gidince hemen bi ayran alıyorum çıkışta bi yere oturup içiyorum dinlenip yoluma öyle devam ediyorum canım iyi geliyor
Feyza-nur ilyesta benimde öyle oluyor malesef ara ara dönüyor başım hamilelikten normal dedi doktorum birde hızlı hareket etmeyin oda tetiklermiş
Fatma_d ilyesta bir kere yaşadım, çok da yorulmamıştım ama gözüm karardı. Biraz oturdum ama bayılırsam bir yere çarparsam, hamile olduğumu farketmeden bilinçsiz müdahale eden biri olursa diye daha çok korkmuştum🙈
Baloncuk41 Tansiyonun dusmustur bide bugun cok sıcak hava 🥴 bizim kız park diye tutturdu beynim aktı sanki günesin altinda dondurmayla kandirip anca eve soktum 😬
Nelmali ilyesta ben de aynını yaşadım 17+5 bugün sağlık ocağı eczane market yaptım fazla geldi hepsi de bir arada en fazla 10 adım yürüdüm en son markette yerdeydim tansiyonum düşmüş ebem sağolsun tuzlu ayran falan derken kendime geldim yanımda yemek taşımamı önerdi yarın da tahlil yaptıracağım