Astarın içinde yıkıyorum ben dökmekle falan uğraşma sakın 30 derecede çok da sıktırmıyorum yorgan yıkama programım var makinede onunla yıkayınca çok sıkmıyor. Sonra da asıp kurutuyorum kuruduktan sonra eline hafif kabarttın mı mis gibi oluyor. Astar sökmekle dökmekle falan ugrasma sakın