Meltemfatih17 Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim iştahım kapalı bişey yiyemiyorum sizde de oldu mu acaba
Civciv_geliyor1 Meltemfatih17 evet şuanda 9 haftalığım ama bende de var iştahsızlık 7. Haftada aşırı vardı inşallah geçer yavaş yavaş 🙏🏻
demetinceyildirim Meltemfatih17 geçer canım 1314 haftadan sonra geçmişti benim,tat alamıyordum yemeklerden😏
Meltemfatih17 demetinceyildirim teşekkür ederim ilk hamileliğim ve 5 yıl tedavi gördüm olması için o yüzden herşeye takılıyorum korkuyorum beslenmezse içimde diye
demetinceyildirim Meltemfatih17 merak etme canım ilk zaman senin vitaminlerini alıyor senin değerlerin düşer düşerse onuda toparlarsın migden açıldıkça ☺️