Mlsgllk Bir hafta önce normal doğum yaptım. Doğumdan sonra ayaklarımda ödem oluştu ve alerji oldum. Ödem geçti ama alerjim için yarın doktora gideceğim. Var mı benim gibi bu durumu yaşayan?
Abece Alerji oldum ama yediğim bir sey yuzunden oldum ben doğumdan sonra süt yapar diye boza içtim her gün sonunda fazla arpadan alerji oldum