Melek6177 aynısı yaşadım canım 1 ay boyunca agladım , ne olucak diye , cok şükür bir sonraki kontrolumde gecmişti fizyolojik her fetuste görülen bir durummuş. Bunu sonradan ögrendim. Bosuna kendimi üzmüşüm. Sana tavsiyem hic düşünme strese sokma kendini.Allahın izniyle geciyor.