Msydn6 Aleyimm44 geçmiş olsun 🌸 peki hangisi daha kolaydı diye sorsam 🤗 benimde ilki geneldi bu seferki spinal olucak inşallah bu hafta, çok merak ediyorum nasıl yapıcam nasıl olcak🥴
Aleyimm44 Hanife_ikranuR benim gittiğim devlet hastanesinde yapılıyordu bi kaç test yapıldı spinal yapmamaları için sebep yoktu yapıldı canım ağrı acı yok ameliyatta ama bastırma dokunmalar çekmeler var hayırlı doğumlar💙
Pambix Aleyimm44 ben o uyuşukluk hissinden korkuyorum felçli gibi 🥺 çok tedirginim ya açılmazsa uyuşukluk ayaklarımı hissetmezsem diyorum .
Aleyimm44 Pambix korkmayın bende korkuyodum ama yavaş yavaş can geliyor ilk ayaklarından başlıyor oynamaya sonra bacaklar falan❤
Fatosx Ben çok kararsızım epidural spinal genel nasıl olacak bilmiyorum Rabbim bir çıkış yolu gösterir insallah, en en iyisi hangisi sizce kızlar 🤷🏻♀️