2,5 yıl önce orda doğum yaptım. Sancı odası yok normal odanda geçiriyosun sancıyı ebeler cok ilgili sürekli gelip ilgilendiler masajlar yaptılar dusta sıcak suyla, pilates topuyla yardımcı oldular son ana kadar odada oluyosun koridorda yürğtüyorlar açıklık tamamlanınca doğumhaneye aldılar. Biz suit oda tutmustuk rahat olsun diye eşim annem kayınvalidem hep yanımdaydı. Ama suan pandemiden dolayı sadece eşini alırlar sanırım yanına. Hastane genel olarak temiz ve ilgili.