30+1 haftalık hamileyim.. Birkaç gündür su gibi bir şey geliyor. Akıntı gibi kıvamlı değil kokusuz ve renksiz bildiğiniz su gibi. Damla damla az miktarda geliyor aktığını ıslanınca farkediyorum. Doktora gitmekten kötü bir şey duyarım korkusuyla kaçınıyorum 🤦🏻♀️ böyle bir şey yaşayan var mı aranızda