seelmaa evet hatırlıyorum eski postumuzda cnm ben 6 aylık erken doğum yaptım 2 yıl önce çocuk 570 gr dı sancı yine sancı baya da çektim ama sancı,küçük olması çıkış yolu açısından kolay olabilir ama açılma öyle mi olur bilemiyorum benim naçizane fikrim böyle bir durum da ben kalmış olsam normal denemezdim yine de tabiki karar senin inşallah sağlıkla alırsın kucağına