Merveaa herkes 3. Ayla beraber bitacek dediğinde ben 5. Haftada tuvaletten çıkamıyor ve Allahım günler böyle nasıl geçer diye ağlıyordum. Aşırı çaresiz hissediyodum kendimi. Hamile gibi değil hasta gibiydim. Zofer - zofran önerdi doktorum kullandım ama nafile asla işe yaramadı. 2 hafta sadece boş sadece ekmek yiyebildim ki onu da kusuyodum. Sonra bir arkadaşım prilam kullanmıştım ben iyi gelmişti dedi. Allahım tam serum taktırmaya gidecekken eşim gel bi deneyelim belki gerek kalmaz dedi. Ama tabi doktorumun onayıyla kullandım. Çol şükür nefes alabildim yahu.. prilam hayatıma girdikten sonra 2 kere kustum sadece. Benim bünyeme çok iyi geldi yani tavsiye ederim.. şifa olur umarım.