Dilrubalida Merhabalar. Şuan tam 16+3 deyım ay sonu 29 unda gıdecegım kontrole. Cinsiyet öğrenme olasılığım nedir ve doğruluk oranı yüzde kaç ? Şimdiden teşekkür ederim🌸
Papatya_38 Dilrubalida canım seninle günlerimiz aynı ben de dört beş gün sonra gideceğim cinsiyet için kendini göstermedi daha Sen de karnında hareketleri ne hissediyor gibi misin benim ilk gebeliğim ama sanki hareketlerini hissediyorum yavaş yavaş sende de öyle bir şey var mı
Dilrubalida Papatya_38 öncelıkle hayırlı olsun 🌸 benımde ılk gebelıgım ve ıkı uc haftadır hıssedıyorum dışarıdan göremesekte elımı karnıma koydugumda ıcerıde bırseyın hareket ettıgı cok aşikar 😍