Aycanmbenim Bebeğim zaten biraz erken baş aşağı dönmüştü. 30. Haftadan itibarende doktor Baya aşağıda erken mi gelecek falan dedi sonra sıkıntı yok dedi ama tedirgin oldum. Böyle birşey yaşayan varmı?
Fatma_d Aycanmbenim 19. Haftada başı rahim ağzına yaslıydı ama açılmam yoktu. Düşük önleyici ilaçlar ve 10 gün rapor verdi, yattım sürekli. Kontrole de çağırıyor kalınlığı ölçmek için. Benim bebeğim normal pozisyona döndü çok şükür. Kalınlık da 40 mm. Düşüklerim dolayısıyla doktorum çok titiz.
yesilkahve Ne zaman baş aşağı döndü ki? Benimki 26 haftalıkken döndü ve doktor çok güzel dedi, kötü bir şey söylemedi. Şuan 30+1 haftadayız herhangi bir sıkıntı da yok. Doktorunuzda bir sorun olmadığını söylemişse canınızı sıkmayın 💜
Aycanmbenim yesilkahve benimde erkenden baş aşağı döndü ama sorun çok aşağıda olmasıymış . 10 güne 1 kontrole çağırdı hem usg hem nst
Peacehopeee Fatma_d merhaba bende 19 haftalık gebeyim doktor bana da bebek aşağıda kafası kanala yaşlı duruyor dedi progestan verdi 2 hafta yat kontrole gel dedi çok tedirginim ama korkulacak bir şey yok yukarı çıkar dedi biraz sizinle konuşsam iyi gelir gibi hissediyorum