Ezgihrcnn Boyundan gelen ağrı başıma vuruyo ne yapmam gerekiyo. Tansiyonla alakalı bişey olabilirmi yoksa hormonlarmı bilmiyorum. Tansiyon aletim yok ölçemiyorum. Sizde durumlar nasıl bunu yaşayanlar varmı
Hypatia Ezgihrcnn tansiyondan dolayı olur diye biliyorum ben ya,yakınlarda eczane falan varsa gidip bi ölçtürsene hemen.düşmesi sıkıntı değil de yükselmesi risk diyolar hep
Ezgihrcnn Hypatia yaa eşimde yok bugün bulunduğumuz yerde yeniyim çevreyide bilmiyorum. Şüphelendim bende tansiyon mu diye aklımada getirmek istemiyorum ama 😕 inşallah değildir. Devam ederse çıkıp bi bakacam eczane vardır mutlaka 🙏🙏