Ranagencel22 Kızlar daha önceden 1 düşük 1 kürtaj yaşadım şuan 5 haftalık hamileyim doktorum *Oksapar 0,4 *Coraspin *Protestan *Folactive *Proluton depo verdi kullanan varmı bilgi verebilir misiniz?
rmdfile Ranagencel22 ben kullanıyorum canım 3 düşük sonrası kan pıhtılaşması çıktı oksapar 06 ecoprin diğerlerini de kullandım. Şimdi 30 haftalık olduk🤲🏻
Serappp14 Ranagencel22 bende 3 kımyasal 1 dusuk yasadm bana sadece oksapar ve coraspin verdı progestan vermedı daha oncekılerde kullanmıstım ama umarm saglıcakla gelir
Mlkrfk Ranagencel22 bende kullanıyorum baştan beri daha çok yeni rabbim sağlıkla kavuştursun 🙏 pruluton kullandım progestan kullandım ikisini de iğne olarak. Oksapar hala kullanıyorum duphaston kullanıyorum 33. Haftalık olduk çok şükür ki. İğneler bende çok fazlaca yan etki yapmıştı yürütmemeliyim hiç felç gibi olmuştum yatakta sağdan sola birlikte döneniyordum ele bakımlı hale gelmiştim ama atlattık şükür birde o süre zarfında hiç kalkmadım hep yattım zaten kalkmaya da dermanınız olmuyor
Shnern Ranagencel22 bir düşük ve ilk hamileliğimde lekeleeli olunca şimdi proluton ve folik asit ile devam
Ranagencel22 Mlkrfk bende bugün başladım şimdilik bi yan etkisi olmadı allaha sükür gerci cok yenide , inşallah bende sağlıkla atlatırım yorumlar cok mutlu etti beni allah sağlıkla kavustursun bebeklerimize 🤲🏻🙏🏻
Mlkrfk Ranagencel22 amin inşallah hayırlısı ile sizde atlatırsınız ama hep dikkat edin benim de şu an erken doğum riskim var yatıyorum sürekli 🙏🙏
Ranagencel22 Mlkrfk haftaya kontrolüm var özel sektörde çalışıyorum rapor alsammı diye bi konusucam doktorla 🙏🏻 Rabbim bizlere şifa versin ramazanın hürmetine sağlıcakla kalın 🤲🏻
Mlkrfk Ranagencel22 bu dönem de dikkat etmeniz lazım riskiniz varsa. Birde öncesinde de yaşamışsınız kötü şeyler allah korusun 🙏🙏🙏