Biliyor musun benimde kızım var bir oğlum olmasını istiyorum. 15 de gittim kız dedi. Bir sonraki kontrolde oğlun olacak demesi için dünyalarımı verirdim varımı yoğumu verirdim. Allah nasip etsin bana da. Sevincini anlayabiliyorum. Allah sana bu sevinci yaşatmış, darısı başıma inş🙏🙏😇