Dmndmn Merhaba arkadaşlar.Doğum sürecime bu hastanede devam etmek istiyorum.Muayene ücretleri,tarama testi ücretleri,doğum ücretleri ne kadar acaba beni aydınlatabilir misiniz ? 🤗
Esra-sari Dmndmn nurettin serinkana gidiyorum ben çok ilgili bi doktor arkadaş gibi yaklaşıyo 2 aydır giriyorum çocuk hakkında bütün bilgileri veriyo sen sormadan. Tavsiye üzerine gitmiştim bende çok memnunum 115 lira muayane ücreti ayda 1 gidiyorum 3 500 de doğum
Dmndmn Mery103 hangi doktora gidiyordun canım ya şu an iki doktor varmış sanırım beni taymin edecek cevaplar almadım hiç.Diğer postta ki Sevcan Hanımı övdü bi arkadaşım galiba ona gideceğim 🤨
Mery103 @Dmndmn Emel hanıma gittim ben sadece şimdi şehir hastanesine devam ediyorum orda ki doktorum çok daha ilgili geldi canım Sevcan hanımı ilk kez duydum diğer postta da yazmıştım
Dmndmn Yrnokty53 Sezeryan doğumla ilgili biri yama yapar gibi dikti hiç iyi değil filan yazmışta aklımı kurcaladı benimde,siz doğuma kadar Emel Hanıma mı gittiniz ?
gmzns Emel hanım kardeşimde annem gidiyordu memnundu ama sonra ablamda hamile gidince gitti o hiç memnun kalmadı şans meselesi doğum biraz
tugba9293 Esra-sari muayenelerinde nuretiin hoca kac dk sürüyor genelde bir de renkli bakıyor mu? detaylı ultrason yapıyor muymuş ?