rojinnkaya Allah hamileler tutmayıp kaza edebilir demiş, Rabbimin bir bildiği vardır. Doktorunuz tutma demiş, doktorun bi bildiği vardır. Kendiniz fazla zorlanmıyormuşsunuz, e sizin de bir bildiğiniz vardır kendi sürecinizle ilgili. Ama biz ne diyebiliriz? 10 kişi tut bir zararı olmadı ben tutuyorum dese ama siz 11. Kişi olarak zararı olsa ne yapacaksınız? En basitinden aniden şekeriniz, tansiyonunuz düşse ve yere kapaklansanız dolaylı yoldan zarar görmüş olmayacak mısınız? Burda birine tut veya tutma demek cesaret ister, bence kendiniz karar verin kimseyi vebal altında bırakmayın,